BENDRAVIMAS SU PROBLEMINIAIS KLIENTAIS
SEMINARAS SKIRTAS:
Klientų aptarnavimo specialistai
Pardavimų specialistai
SEMINARO TIKSLAS:
Išmokti susikalbėti su bet kokio tipo žmonėmis
Įgauti bendravimo bei konfliktų valdymo igūdžių
NAGRINĖJAMOS TEMOS:
Efektyvaus bendravimo principai
Probleminių klientų (darbuotojų) tipai ir elgesio su jais ypatumai
Konfliktinių situacijų prevencija bei valdymas
NLP pagrindai - kaip teisingai kalbėti
Psichologinės manipuliacijos
Gebėjimas atsilaikyti psichologiniam spaudimui
Emocijų bei kūno kalbos valdymas
PRAKTINĖ SEMINARO NAUDA:
Sugebėjimas bendrauti su "sunkiais" žmonėmis
Naujos elgesio strategijos ir nauji reagavimo būdai
Gebėjimas spręsti sudėtingas, konfliktines situacijas
INDIVIDUALAUS SEMINARO PRIVALUMAI:
Seminaro programa lanksčiai pritaikoma individualiems konkretaus žmogaus poreikiams
Sudaroma programa savarankiškam darbui
Individualus užduočių aptarimas ir komentarai
Užsiėmimų grafikas yra lankstus - užsiėmimai galimi vakarais
Taupomas darbo laikas
Įmonė gali atsiųsti vieną ar keletą žmonių
Išduodami sertifikatai
LEKTORIUS:
Marius Daugelavičius, psichologas, psichologijos mokslų daktaras (PhD), asmenybės ugdymo treneris bei koučingo konsultantas.
Lektorius veda asmenybės ugdymo ir verslo seminarus Vilniuje, Taline, Rygoje, S.Peterburge, Maskvoje, Kijeve ir kt. Nuo 2005 metų pravedė virš 300 seminarų, kuriuose dalyvavo apie 5000 žmonių
SEMINARO TRUKMĖ: 4 užsiėmimai po 2 akad. val. (Individualiu, Jums patogiu grafiku)
KAINA: 395 EUR