SEMINARO PAVADINIMAS:
EFEKTYVUS KLIENTŲ APTARNAVIMAS
Individualus seminaras
 
TIKSLAS:
 Įgauti lankstumo ir pasitikėjimo savimi aptarnaujant klientus
Išmokti valdyti save ir situaciją konfliktinėse aplinkybėse
Susipažinti su tinkamo aptarnavimo modeliais
 
NAGRINĖJAMOS TEMOS:
Efektyvi komunikacija, kontakto su klientu suradimas
Keturios komunikacijos kalbos: minčių, jausmų, norų ir kūno kalbos
Žodžių ir kūno kalbos atitikimas
Emocinio intelekto samprata ir jo svarba klientų aptarnavime
Tinkamas savo produkto (paslaugos, organizacijos) pristatymas
Į klientą orientuotas aptarnavimas, pagalbos klientui strategija
Konfliktų atsiradimo priežastys ir sprendimo būdai
Darbas su kliento prieštaravimais
 
NAUDA:
Išaugusi klientų aptarnavimo kokybė, klientų lojalumas
Efektyvesnė komunikacija
Tinkamas produkto, paslaugos pristatymas
Geresnis organizacijos įvaizdis
 
INDIVIDUALAUS SEMINARO PRIVALUMAI:
Seminaro programa lanksčiai pritaikoma individualiems konkretaus žmogaus poreikiams
Sudaroma programa savarankiškam darbui
Individualus užduočių aptarimas ir komentarai
Lankstus užsiėmimų grafikas - galimi vakarai
Taupomas darbo laikas
Įmonė gali atsiųsti vieną ar keletą žmonių
Išduodami sertifikatai

LEKTORIUS:
Marius Daugelavičius,
psichologas, psichologijos mokslų daktaras (PhD), asmenybės ugdymo treneris bei koučingo konsultantas.
Lektorius veda asmenybės ugdymo ir verslo seminarus Vilniuje, Taline, Rygoje, S.Peterburge, Maskvoje, Kijeve ir kt. Nuo 2005 metų pravedė virš 300 seminarų, kuriuose dalyvavo apie 5000 žmonių

 
SEMINARO TRUKMĖ: 4 užsiėmimai po 2 akad. val. (Individualiu, Jums patogiu grafiku)
KAINA: 395 EUR /asmeniui
 
INFORMACIJA IR REGISTRACIJA:

Mob +370 659 18242+370 659 18242
  info@mokymaiverslui.lt